piątek, 6 czerwca 2014

Olej Ryżowy od EcoSpa

Znany głównie z walorów kulinarnych olej ryżowy rzadko jest stosowany u nas jako kosmetyk. Nie wybuchł na niego boom jak to miało miejsce w przypadku z olejem arganowym, który ostatnio dodawany jest do wszystkiego, nawet jak stoi w składzie daleko za "Parfum". 

A szkoda! Olej ryżowy również może się pochwalić ciekawymi właściwościami i może służyć jako dobry przyjaciel na dłużej. Jest jasnopomarańczowy i nie posiada wyraźnego zapachu. Nie tłuści skóry i nie zostawia na niej filmu, ładnie się wchłania, doskonale nawilża, zapewnia małą, bo małą, ale jednak ochronę przed Słońcem (SPF 2), a także antyutleniacz tokotrienol i witaminę E. Zapobiega powstawaniu zmarszczek i wolnych rodników. Olej ryżowy nie powinien zaszkodzić osobom, które mają wrażliwą skórę.

Jak sprawdza się u mnie?
Przede wszystkim niweluje wszelkie przebarwienia i ujędrnia skórę. Wyglądam po nim na znacznie bardziej wypoczętą, nawet w dni, w które padam na twarz. Nie świeci się i szybko się wchłania. Dobrze sprawdza się też kiedy położę go pod oczy. Nie zapycha mnie i nie powoduje powstawania zaskórników.
 Zaczął działać niemalże od razu, co bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło, bowiem często na widoczne działanie olejów musiałam trochę poczekać. Z ryżowym rezultaty są widoczne od zaraz. Jest idealny w roli kremu w cieplejsze dni, nie daje mi uczucia ciężkości, jednak wolę stosować go na noc, a rano ładować krem z mocnym filtrem. 
Mimo tego drobnego mankamentu gorąco go polecam, tym bardziej, że ma bardzo przystępną cenę i zasługuje na trochę uwagi.

3 komentarze:

  1. Miałam tylko kilka kropel w butelce kiedyś. Żałuje, że tak mało po tym co tu czytam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jedynie zetknęłam się z olejem ryżowym rafinowanym, zużyłam go do jedzonka, na maceraty i jako baza do oliwek do ciała. Chętnie przygarnęłabym nierafinowany, bo z tego co tu czytam, jak i słyszałam tu i ówdzie, mógłby porobić cuda na mojej buźce.

    OdpowiedzUsuń

brushes and patterns by: http://miss-deviante.deviantart.com/ & http://crazy-alice.deviantart.com/. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Follow The Author

Followers