sobota, 7 czerwca 2014

Rumiankowo-brzozowo-rozmarynowa płukanka

Płukanka na bogato. Co chcę nią osiągnąć? Jak wspominałam cenię sobie brzozę w walce z łupieżem i sprawianiu, ze włosy są miękkie i delikatne, a do tego się nie puszą. Podobne właściwości wykazuje również rozmaryn, którego postanowiłam dodać do mieszanki. Oprócz tego rozmaryn zapobiega przetłuszczaniu się włosów i pobudza ich wzrost. Co do rumianku to wzmacnia kędziorki i sprawia, że zaczynają lśnić jak płynne złoto.

Zarówno listki brzozy jak i rumianek zostały przeze mnie zebrane. Rozmaryn kupiłam jakiś czas temu w sklepie ezoterycznym, miałam zamiar go palić, ale mam z tym małe problemy a i magiczne właściwości rozmaryn jakoś mnie nie ujęły, więc dam mu szansę w bardziej konwencjonalnych zabawach ;)

Jak zrobić płukankę?
Dużą stołową łyżkę listków brzozy wymieszać z dużą stołową łyżką rumianku i rozmarynu. Zalać pół litrową wrzącą wodą. Dać około 30 min na naciągnięcie, po czym odcedzić i przelać do butelki.

Stosować jak zwykłą płukankę brzozową.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

brushes and patterns by: http://miss-deviante.deviantart.com/ & http://crazy-alice.deviantart.com/. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Follow The Author

Followers