poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Pervoe Reshenie, Baikal Herbals, Pianka do mycia twarzy do wszystkich typów skóry

Jeśli producent zapewnia, że coś jest do wszystkiego, to często tak naprawdę okazuje się, że produkt nie nadaje się do niczego. Zdarzają się jednak chlubne wyjątki. Jednym z nich jest pianka do mycia od Pervoe Reshenie z linii Baikal Herbals.

Jeśli kiedyś zostanie ona wycofana, albo skład zmieniony, to będzie idealna okazja dla mnie by owinąć się w czarny całun i płakać całymi dniami. Żaden inny kosmetyk nie daje sobie rady tak z czyszczeniem mojej cery i zostawianiem jej nawilżoną. Zdarza mi się używać ciężkich koreańskich kremów bb, które często zapychają, jeśli się ich dobrze nie zmyje. Pianka od Baikal Herbals doskonale sobie z nimi radzi nie pozostawiając po nic żadnego śladu. Stosuję ją codziennie i nigdy nie miałam problemów z przesuszeniem. Nie szczypie w oczy, co jest dla mnie ogromnym plusem, jako, że często błądziłam po łazience oślepiona specyfikami do mycia twarzy jak dziecko we mgle. Ta pianka nie robi mi takich problemów.

Co do składu: Aqua with infusions of: Glycyrrhiza Uralensis roqt Extract, Organic Salvia Officinalis Leaf Extract, Verbеna Officinalis Extract, Chamaenerium Angustifolium Extract, Organic Panax Ginseng Extract, Organic Pulmonaria Officinalis Extract; Sodium Cocoyl Glutamate, Coco-Glucoside, Glycerin, Glyceryl Oleate, Parfum, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid.

Glyceryl Oleate - może powodować zaskórniki

Jestem nią zachwycona i w swoim życiu wykorzystałam już 4 opakowania. Stosuję ją od roku.

4 komentarze:

  1. Ma bardzo delikatne detergenty. Sama bardzo polubiłam się ostatnio z Baikal Herbals, gdy zafundowałam sobie serum i tonik nawilżający. Piękne zapachy i świetne działanie. Serum stosuję jako zwykły krem na dzień, bo ma nietypową, kremową, ale lekką konsystencję, świetną pod mój makijaż mineralny :)
    Sama do mycia twarzy obijam się od żeli z Sylveco po OCM. Akurat teraz mam żel tymiankowy, który u mnie się średnio spisuję, wykańczam go z trudem, aczkolwiek sukcesywnie z myślą o powrocie do rumiankowego cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baikal to wspaniala linia, chyba najlepsza z pervoe jak dla nas.
      Sylveco tez jest super, ale boimy sie ze zmienia sklady, bo jakies plotki krazyly o tym na internetach i to by byla tragedia

      Usuń
  2. Zatem będę na nią polować :)

    OdpowiedzUsuń

brushes and patterns by: http://miss-deviante.deviantart.com/ & http://crazy-alice.deviantart.com/. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Follow The Author

Followers