niedziela, 27 kwietnia 2014

Pervoe Reshenie - Balsam łopianowy przeciw wypadaniu włosów

Jak już dobrze wiecie lubię kosmetyki z Pervoe Reshenie i zazwyczaj jestem z nich bardzo zadowolona. Zdarzają im się co prawda wpadki, a właściwie, to raczej kwestia tego, że nie pasują one do mnie, a nie, że są to złe specyfiki.

Jednym z nich jest balsam łopianowy przeciw wypadaniu włosów. Ma bardzo piękny zapach, ziołowy i mocny, który jednak szybko się ulatnia. I tyle jeśli chodzi o plusy, jakie u siebie odnotowałam. Jest bardzo gęsty i treściwy, co trochę mnie przeraziło. Okazało się, że ciężko go przez to zmyć, czego, suma sumarum się spodziewałam. Włosy po nim są sklejone i nieraz trzeba je szorować nawet trzy razy, a i to nie pomaga. Nie zauważyłam również by ilość wypadających włosów się zmniejszyła. Używam go w celu zabezpieczenia końcówek i czasem zdarza się, że są po nałożeniu "sianowate".

Niestety, nie polubiłam się z balsamem łopianowym. Producent zapewnia, że nadaje się on do użytku codziennego. Nie dla mnie. 

Co do składu: Aqua with infusion of Arctium Lappa Root Extract (wyciąg z korzenia łopianu)  enriched by oils; Arctium Lappa(olej łopianu), Hippophae Rhamnoides(olej rokitnika), Silybum Marianum (olej ostropestu plamistego), Extracts; Quercus Robut Cortex (kora dębu), Plantago Major, Salvia Officinalis, Humulus Lupulus, Pulmonaria Officinalis, Urtica Dioica, Althaea Officinalis, Cetrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol, Guar Gum, Panthenol, White Beeswax, Flower Wax, Tocopherol, Niacinamide, Glucosamine, Citric Acid, Parfum, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Benzyl Alcohol.

Skład jest dość przyjemny, ale dużo w nim zagęszczaczy, przez co obciąża włosy, być może rozwodniony czymś sprawdzałby się lepiej. Ja drugi raz z niego nie skorzystam.

4 komentarze:

  1. Szkoda, że tak kiepsko się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie kupiłam ten szampon ( albo podobny ) na razie zaczęłam używać. Mam nadzieję że spiszę się lepiej niż u ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon jest fajny z tej linii, ale balsam jak widać u mnie nie zdał egzaminu

      Usuń

brushes and patterns by: http://miss-deviante.deviantart.com/ & http://crazy-alice.deviantart.com/. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Follow The Author

Followers