poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Woski zapachowe od Organique - Oriental Night




Niedawno przybliżyłam Wam woski od Organique i opisałam zapach "Spicy Mix" z tej serii (Klik!). W ten weekend miałam przyjemność obcować z Orientalną Nocą. Jakie są moje wrażenia?

Jest to wosk o bardzo intensywnym i długo utrzymującym się zapachu. Przez dwa dni parogodzinnego palenia zachowuje swoją woń i wcale nie raczy słabnąć. A jak opisać ten zapach? Najbardziej przypomina mi męskie perfumy. Dominująca jest nuta wody kolońskiej, a orientalne przyprawy zepchnięte są raczej na tylni tor. Da się wyczuć wanilię, kardamon i coś, co przywodzi mi na myśl tymianek.

W przeciwieństwie do bardzo słodkiego "Spicy Mix" w Orientalnej Nocy nie da się wyczuć żadnego słodkiego elementu. Choć jest to zapach ładny na dłuższą metę mnie męczy i lekko dusi. Spodziewałam się odrobinę czegoś innego. W "Oriental Night" przeszkadza mi ta nieszczęsna woda kolońska. Po zgaszeniu wosku zapach przypomina męski dział z dezodorantami i to nieorientalnymi.

Mam mieszane uczucia co do tego wosku. Nie jest on jakąś wielką tragedią, ale nie zachwyca mnie tak jak "Spicy Mix". Drugi raz go nie nabędę. Z moich zakupów pozostały jeszcze "Rose Petals" i jestem ciekawa jakie będę miała z nimi doświadczenia.

6 komentarzy:

  1. Lubie takie zapachy ;)) . Z tej firmy bardzo polubiłam się z pianką do kąpieli , cudna :D . Zapraszam do mnie na rozdanie : http://malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chetnie zerkne na rozdanie w wolnej chwili
      od oranique mialam swego czasu mydla ale przerzucilam sie na aleppo

      Usuń
  2. Ja jeszcze nie używałam nigdy wosków zapachowych, może kiedyś się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  3. Organique ma woski? Przepadłam, bo w okolicy mam sklepik stacjonarny... :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest! Sama jestem kuszona, bo też mam w pobliżu :D

      Usuń

brushes and patterns by: http://miss-deviante.deviantart.com/ & http://crazy-alice.deviantart.com/. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Follow The Author

Followers