piątek, 11 kwietnia 2014

Zamówienie od Silver-rose.eu - Szampon Natura Siberica i Krem pod oczy z Pervoe Reshenie

Dzisiaj przybyło do mnie zamówienie z Silver Rose. Zamówiłam szampon z Natury Siberici przeciwłupieżowy, jako, że przez pewien czas używałam innego szamponu z tej serii i byłam bardzo zadowolona. Damy szansę i temu, jako, że propolisowy szampon nr 4 babuszki Agafii wywołał u mnie łupież (najprawdopodobniej był za ciężki na moje włosy). Zobaczymy jak poradzi sobie z nim Natura Siberica.

Dodatkowo nabyłam także krem pod oczy do 35 lat Pervoe Reshenie. Z serum z serii "Zatrzymanie Młodości" jestem bardzo zadowolona, o czym pisałam w jednej ze swoich recenzji (Klik!). Krem na dzień mnie rozczarował. Co będzie z kremem pod oczy? Sprawdzimy. Nałożyłam go dzisiaj i zauważyłam, że lekko ściąga skórę, zostawia delikatny film jak krem na dzień, co niezbyt mi się podoba, ale po paru tygodniach zobaczymy, czy pomógł na moje sine powieki.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

brushes and patterns by: http://miss-deviante.deviantart.com/ & http://crazy-alice.deviantart.com/. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Follow The Author

Followers