środa, 21 maja 2014

Lass Naturals Anti-Acne Gel


Kosmetyk, który dla mnie jest absolutnym must-have - nie potrafię sobie bez niego poradzić, wykorzystałam już kilka słoiczków i nie zanosi się na to, żebym w najbliższym czasie przestała go używać. Muszę w tym miejscu nadmienić, że ciężko jest dbać o siebie człowiekowi, który bardzo źle się odżywia - dobra dieta (obok używania dobrej, miękkiej wody) to mocny fundament sukcesu, jakim jest zdrowa cera i piękne włosy. 

Kosmetyk, który radzi sobie z wypryskami mimo bardzo niezdrowego stylu życia zasługuje na naprawdę duże uznanie. Bez wątpienia jest do żel anty-trądzikowy Lass - nie zawierający sztucznych barwników ani substancji zapachowych. Ma on przyjemny, mentolowy zapach  nutą olejku z drzewa herbacianego, chłodną, lekko galaretowatą konsystencję, przejrzysty kolor. Niestety, mimo szybkiego wchłaniania się, przy nałożeniu ma tendencję do rolowania się (na skórze, nie na bakstejdżu). 

Najważniejsze jest dla mnie jednak DZIAŁANIE - to zaś, przynajmniej dla mnie, jest nieporównywalne z żadnym innym specyfikiem. Żel natychmiast wygładza wszystkie niedoskonałości mojej cery, leczy blizny po nich, zmniejsza widoczność porów. Nakładanie go na cerę to sama przyjemność. Mimo codziennego używania moja skóra wciąż reaguje na niego tak samo dobrze. Cóż więcej mogę rzec - polecam całym sercem.

Skład - Rose Water (Rosa Damascena), Propylene Glycol, Laricyl LS 8865, Aristoflex AVC, Holy Basil (Ocimum Basilicum), Jojoba Ext. (Simmondsia Chinensis), Clove (Eugenia Caryophyllata), Tea Tree Oil (Melaleuca Alternifolia), Emulsogen HCO 040, Potassium Sorbate.

2 komentarze:

  1. Nie widziałam go nigdzie, a brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajne mazidełko jest na iwosie i helfach ;)

      Usuń

brushes and patterns by: http://miss-deviante.deviantart.com/ & http://crazy-alice.deviantart.com/. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Follow The Author

Followers