niedziela, 11 maja 2014

Wosk zapachowy "Niebiański" od Craft and Beauty


Będąc niezwykle zadowolona z wosku o zapachu granatu z miłą chęcią sięgnęłam po "niebiańską" woń, chociaż nie powiem czasem zastanawiam się nad pochodzeniem oleju palmowego, z którego wykonywane są produkty od Craft and Beauty. 

Przejdźmy jednak do zapachu. Na DaWandzie możemy przeczytać, że zapach niebiański to:  "soczyste jabłka na skomplikowanej bazie jaśminu, cyklamenu i płatków róż."

Jak to się ma w praktyce? Nie czułam absolutnie żadnych jabłek! Jaśmin cyklamen i płatki róż wydawały się ginąć w tle za wonią, w której dominowała nuta migdałowa. Chociaż uwielbiam zapach migdałów, to jednak nie tego się spodziewałam po wosku "niebiańskim". Być może zawiniło tu połączenie składników, ale opis znacznie odbiega od tego jak prezentuje się wosk w praktyce. To nie znaczy, że zapach jest nieprzyjemny! Wręcz przeciwnie, słodko-ciasteczkowe nuty, przypominające lody, czy watę cukrową są bardzo miłe moim nozdrzom. Więc suma sumarum nie mam powodów do płaczu. Ale jest w tym wszystkim łyżka dziegciu. 

W przeciwieństwie do "granatu", "niebiański" zapach nie jest tak trwały i mocny. Ulatnia się bardzo szybko i jego intensywność jest znikoma. Po ponownym rozpaleniu zapach praktycznie nie istnieje. Szkoda. 

Drugi raz się na niego nie skuszę ze względu na nietrwałość zapachu, chociaż sam w sobie jest bardzo fajny, to rozejrzę się za innymi migdałowymi specyfikami. .

4 komentarze:

  1. Ostatnio zastanawiałam się nad zakupem wosków od Craft&Beauty, ale skoro mają olej palmowy, to zrezygnuję. Tym bardziej, że gdzieś czytałam, że dziewczyny jako mała manufaktura zarabiają bardzo malutko, więc szczerze wątpię, by kupowały droższy olej palmowy fair trade. Właściwie nawet co do Yankee Candle nie jestem pewna, ale nigdzie nie znalazłam wzmianki o tym, że zawierają olej palmowy, jedynie wosk i parafinę. Wiesz coś może o tym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaskółko Yankee stosuje parafinę, nie olej palmowy (stąd to się kruszy w drobny mak), jak się okazuję, z tego co czytałam na stronie wytwórców świec przy spalaniu ani jedno ani drugie nie wykazuje większej szkodliwości (chyba zeby w malym pomieszczeniu rozpalic ich od groma,) Takze palmy od Yankee i Kringle nie cierpią.
      Za to Organique uzywa fair tradowego oleju palmowego stąd polecam

      Usuń
  2. Szkoda że nie ma opcji w internecie pozwalającej na powąchanie :P Jestem ciekawa czy by mi się spodobał zapach

    OdpowiedzUsuń

brushes and patterns by: http://miss-deviante.deviantart.com/ & http://crazy-alice.deviantart.com/. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Follow The Author

Followers