wtorek, 20 maja 2014

Oczyszczająca maseczka Ubtan - Hesh

Czy maseczka naprawdę może pomóc na uczulenie czy trądzik? Do tej pory śmiałam w to wątpić, bo nawet zachwalane Khadi (z czasów gdy nie były jeszcze podrabiane) nie potrafiła poradzić sobie z niektórymi przypadłościami tego typu. Okazało się, że moja skóra po prostu potrzebowała czegoś innego i tym czymś okazała się oczyszczająca maseczka Ubtan od Hesh. 

Wystarczyło jedno nałożenie a wszystko co przez dwa tygodnie szorowałam neem i różnymi specyfikowi zniknęło jak ręką odjął. Jestem naprawdę w wielkim szoku. Po zmyciu efekt nie był jeszcze tak widoczny, ale na drugi dzień po nałożeniu oleju arganowego na noc skóra wygląda idealnie: jest leciutko napięta, przebarwienia niemalże w zupełności zniknęły, a po głębszych ranach pozostały drobne ślady. Nie jestem też przesuszona i nie ma śladów po żadnych skórkach. Może pomógł tu argan, ale stosowany wcześniej bez nałożenia maseczki nie dawał takiego efektu. Nie wiem jak to możliwe, ale stało się, udało mi się uporać z krzywdą wyrządzoną mi przez tani krem BB w 100%. 

Maseczkę stosować można również jako mydło, jednak jeszcze nie miałam okazji tego spróbować. Zdecydowanie polubiłam się z Ubtan i jest to do tej pory moja ulubiona maseczka. W przeciwieństwie do innych mazidełek z Hesh nie zostawia skóry lekko żółtawej, co jest dla mnie również wielkim plusem.

Zapachem nieco przypomina bulion wymieszany z mocnymi, świeżymi ziołami. Nie jest jednak zbyt drażniący, przynajmniej według mnie. 

Skład: Skład: Nagarmotha (Cyperus Rotundus), Rose Petal Powder (Rose Alba), Sandalwood Powder (Santalum Album), Kachura (Curcuma Zedoria), Bawchi (Psorolea Corylifolia), Anantmul (Hemidesmus Indicus), Amba Haldi (Curcuma Amada), Wala (Andropogan Muircatus), Manjishta (Rubia Cordifolia), Orange Peel Powder (Citrus Aurantium), Multani Mati (Fuller's Earth), Perfume.

Nota od producenta dla alergików: "Porady dla alergików: maseczka Ubtan jest produktem naturalnym, mimo wszystko jest zalecane w przypadku bardzo wrażliwej cery przeprowadzić test na małym odcinku skóry, ze względu na możliwość reakcji na indywidualną wrażliwość cery. Jeśli po 24h nie pojawi się zaczerwienienie lub świąd, maseczkę można bezpiecznie używać."

2 komentarze:

  1. Skład wygląda przyjemnie :) Może poszukam na Allegro, ostatnio też zaczęło mnie wysypywać...

    OdpowiedzUsuń

brushes and patterns by: http://miss-deviante.deviantart.com/ & http://crazy-alice.deviantart.com/. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Follow The Author

Followers