czwartek, 1 maja 2014

Pervoe Reshenie, Baikal Herbals, Krem odżywczy do twarzy na noc do cery suchej i wrażliwej

Pisałam już wielokrotnie, że przepadam za linią Baikal Herbals. Mając już cały zestaw kosmetyków w moich zbiorach nie zabrakło także kremu na noc z tej serii. Jak się u mnie sprawdza krem do cery suchej i wrażliwej?

Bardzo poprawnie. Ma przyjemną konsystencję i łagodny, kwiatowy zapach. Bardzo dobrze się wchłania i nie zostawia filmu. Nad ranem skóra jest przyjemnie nawilżona. Uporałam się z problemem jakim były dla mnie łuszczące się skórki odchodzące od twarzy. Po paru dniach cera wygląda znacznie bardziej promiennie. Jest doskonały na letnie wieczory, ale zimowymi, czy raczej podczas sezonu grzewczego, potrzeba mi czegoś mocniejszego. Poza tym oceniam go bardzo dobrze i chętnie nabędę kolejne opakowanie. Producent zaleca go osobom powyżej 25 roku życia, chociaż wg mnie dla takich może być zwyczajnie za słaby.

Krem jest bardzo wydajny, choć wygląda niepozornie będąc zamkniętym w podłużnym pojemniczku (50 ml) z . dyfuzorem, który zapobiega rozlewaniu się kosmetyku. Używam go od lata 2013.

Miałam z nim jedną nieprzyjemną przygodę. Używany jako krem dzienny wywołuje u mnie zaskórniki. Nie należy go łączyć z podkładem, czy kremem bb. Nocami tego typu reakcja nigdy nie wystąpiła.

Skład:
Aqua with infusions of: Organic Palmonaria Officinalis Extract, Hippophae Rhamnoides Oil, Bergenia Сrassifolia Extract, Organic Salvia Officinalis Seed Oil, Organic Malva Sylvestris Extract; Вutyrospermum Рarkii, Glycerin, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Oleyl Erucate, Caprylic/Capric Triglyceride, Dicaprylyl Ether, Polyglyceryl-2 Dipolyceryl Dipolyhydroxystearate, Sorbitan Sesquioleate, Aluminium Stearate, Bisabolol, Magnesium Sulfate, Glyceryl Stearate SE, Saccharide Isomerate, Allantoin, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum Citric Acid

8 komentarzy:

  1. Widać skóra potrzebuje przy nim powietrza. Ja mam z tej serii serum nawilżające, gdyż kiedy poszukiwałam czegoś mocno nawilżającego do kuracji dermatologicznej akurat kremu na dzień/na noc nie było, a ja strasznie napaliłam się na Baikal. I właściwie stosuję jako krem na dzień, bo ma taką lekką konsystencję, świetnie sprawdza się pod makijażem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebuje, bo najwidoczniej u mnie robi skorupkę.
      U mnie za dnia jest mordercą, a w nocy spi jak aniołek

      Usuń
  2. " łuszczące się skórki odchodzące od twarzy"- na to nie wystarczyłby zwykły peeling twarzy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peelingi robią mi z twarzy pobojowisko i nie znalazłam zadnego odpowiedniego mimo długich poszukiwań [*] dla mojej twarzy

      Usuń
    2. Polecam peeling enzymatyczny z Organique :)

      Usuń
    3. przetestuję jak skończe jak Paris Hilton w Repo to będzie mi smutno ;)

      Usuń
  3. hmm w takim razie zastanowię się czy kupować kremy tej marki skoro mogą zapychać to chyba jeszcze się wstrzymam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli jestes okropnie wrazliwa i alergiczna jest takie ryzyko jesli nie to nie powinno sie nic zlego dziac

      Usuń

brushes and patterns by: http://miss-deviante.deviantart.com/ & http://crazy-alice.deviantart.com/. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Follow The Author

Followers