poniedziałek, 19 maja 2014

Lass Naturals -Mydełko tonizujące z neem i bazylią

Kosmetyki indyjskie i ich kupno przypomina rosyjską ruletkę. Albo trafi się idealnie, albo znajdziemy produkt pełen dobroczynnych składników wymieszanych z żrącą chemią. Lass Naturals jest jednak w miarę bezpieczne i z większością ich produktów jestem silnie związana.

Z chęcią sięgnęłam więc po mydełko tonizujące z neem i bazylią, które nabyłam w helfach zaraz przed wyjazdem do Pragi, jako, że zapomniałam swojej ukochanej pianki od Baikal Herbals i mydełka Aleppo. Chociaż mieli w helfach cały koszyk mydełek zdecydowałam się właśnie na to jako, że i ja i współautorka mamy ostatnio problemy natury trądzikowej. 

Jakie są moje wrażenia po paru dniach stosowania?
Rzeczywiście mydełko dobrze radzi sobie z różnymi wypryskami, wągrami i tym podobnymi. Doskonale czyści skórę, która wygląda po zastosowaniu znacznie lepiej. Dodatkowo nie jest mocno wysuszające i po aplikacji lekkiego kremu na dzień przesuszenia nie ma w ogóle. Nadaje się także do mycia włosów. Są po nim bardzo sypkie, ale nie suche, nie polecałabym jednak stosować go za często w ten sposób, mnie przycisnęła potrzeba. Na ciele również sprawdza się bardzo dobrze. Ma silny, przyjemny ziołowy zapach charakterystyczny dla neem i bazylii. Są to dwie dominujące nuty zapachowe mydełka, które niezwykle mnie oczarowały, bowiem doskonale się ze sobą łączą.

Jeśli chodzi o większe uszkodzenia skóry, które wywołał u mnie jeden z europejskich kremów BB którego użyłam przez pomyłkę, to tu mydełko już nie pomogło i rany nadal się nie goją. Dlatego tak na marginesie proszę was: jeśli chcecie krem BB zainwestujcie w azjatycki, niż w drogeryjnych oszustów.

Skład:  Coconut Oil, Castor Oil, Olive Oil, Cotton Seed Oil, Rose Water, Sugar, Aloe Vera , Neem Oil, Basil Oil, Tea Tree Oil, Neem Powder, Basil Powder  Oleje zawarte w mydle są wyłącznie pochodzenia roślinnego.

2 komentarze:

  1. Niektóre nieazjatyckie firmy mają dobre BB, ale chyba raczej te z najwyższej półki. Natomiast to, co teraz wykwitło chyba we wszystkich koncernach, których produkty dostępne są jak rosman i inne drogerie, długie i szerokie :D woła o zemstę niebios :D

    Mi mydła Lass kompletnie nie podpasowały do twarzy, chociaż bardzo apetycznie pachną i są świetne zamiast żelu pod prysznic.

    A pianka, o której wspominasz, to jaka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a niestety duzo osob sugeruje sie tym co wypuszcza nivea, eveline itp. i inne specyfiki 8w1 ktore naprawde sa podkladami. nigdy wiecej

      pianka to pianka od Baikal Herbals

      Usuń

brushes and patterns by: http://miss-deviante.deviantart.com/ & http://crazy-alice.deviantart.com/. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Follow The Author

Followers