piątek, 9 maja 2014

Pervoe Reshenie, Przepisy Babci Agafii, Organiczny krem - żel do powiek do 35 lat

Jak wiecie (albo nie) jakiś czas temu zamówiłam krem do powiek od Pervoe Reshenie. Krem na dzień z tej samej serii raczej mnie nie ujął, ale postanowiłam dać specyfikowi na powieki szansę, jako, że krem od Lass pod oczy zupełnie się u mnie nie sprawdził, a coś jednak patrzałkom się przyda. 

Po paru tygodniach stosowania mam następujące wrażenia:
Krem jest bardzo lekki, wodnity, zdecydowanie nie ma konsystencji żelu. Dość dobrze radzi sobie z moimi naprawdę widocznymi żyłkami i cieniami wokół oczu. Skóra w tych okolicach wygląda znacznie zdrowiej. Nie dajmy się jednak zwieść, bo moje przypadłości nie zniknęły zupełnie. Jednak nie mogę odmówić kremikowi, że pomógł przy ich tuszowaniu. Wchłania się bardzo dobrze i nie pozostawia na skórze filmu. Czasami używam go także jako kremu na dzień, w przypadkach, gdy nie wychodzę z domu i również potrafi nawilżyć moją skórę w odpowiednim stopniu, chociaż wówczas na noc muszę położyć coś mocniejszego. Krem delikatnie ściąga i napina skórę i powiem szczerze, że podoba mi się to uczucie. 

Jest całkiem wydajny i po miesiącu stosowania tubka nadal wydaje się pełna. Mam jedynie trochę pretensję do opakowania, z którego czasem wyleje się zbyt wiele.

Co do składu:
Aqua with infusions of organic extract of Organic Angelica Archangelica, Rosa Dahurica Pallas Extract, Ribes Aureum Seed Oil, Althaea Officinalis Oil, Octyldodecanol, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Polyglyceryl-3-Methylglucose Distearate, Soja Dauricus Oil, Tocopherol, Ascorbic Acid, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Organic Parfum, Limonene.

Emolienty są pochodnymi alkoholu, bądź są pochodzenia roślinnego. Zastosowano w kremie naturalne zapaszki, co do Limonenu, to w dużych ilościach powoduje on nowotwory u szczurów, na których go testowano, ale w ilości mniejszej przynosił działanie odwrotne. U ludzi badania nie wykazały ani działania kancerogennego ani rakobójczego. Może za to uczulać, chociaż jest tu w składzie na końcu, to jednak warto to zaznaczyć. 

4 komentarze:

  1. Ciekawa sprawa, warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie ;) jeden z ciekawszych kosmetykow z tej serii.

      Usuń
  2. Z tej serii miałam krem na dzień i na noc, i maseczkę! Wszystko do 35 lat i wszystko się sprawdzało. Krem na dzień kupię na pewno na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na noc jeszcze nie miałam, za to na dzień u mnie jakoś nie dawał sobie rady i zostawiał niefajny film

      Usuń

brushes and patterns by: http://miss-deviante.deviantart.com/ & http://crazy-alice.deviantart.com/. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Follow The Author

Followers